افت قیمت شدید خودروهای چینی در بازار

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌های خودرو با اشاره به حادثه‌ای که چندی پیش دررابطه با خودروی مونتاژی ام وی ام x۵۵، رخ داد، گفت: در حال حاضر شاهد کاهش ۵ تا ۴۰ درصدی قیمت خودروهای چینی در بازار هستیم.

اسد کرمی، رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌های خودرو با اشاره به شرایط حاکم بر اتحادیه صنف خود، اظهار کرد: در حال حاضر، نه خبری از واردات است و نه ماشین‌های آن‌چنانی که صحبتش بود؛ در بازار هم چندعدد اتومبیلِ محدود واردشدند با قیمت‌های بالا مثل کرولای 1200 که قابلیتی نداشتند و  قیمت روی چهار میلیارد بود و کسی هم دنبال نکرد که بخواهد متقاضی داشته باشد.

وی تاکید کرد: بازار خودرو از شب عید تا امروز شرایط خوبی را تجربه نکرده و در حال رکود مطلق است و هیچ خبری از رونق بازار و حتی وضعیتی معمولی و عادی برای آن، نیست.

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌های خودرو در ادامه با اشاره به وقوع حادثه‌ بارای یکی از خودروهای مونتاژی‌ها (55MVM X)  گفت:  جداشدن محور عقب این اتومبیل بازار چینی‌ها را هم خراب کرده است و چیزی حول و حوش 30 تا 40 درصد قیمت خود ماشین X55 پایین آمده است.

وی افزود: این امر بر روی قیمت سایر خودروهای مونتاژی نیز تاثیرگذار بوده هرچند اثرگذاری بر آن‌ها کمتر و چیزی حدود 5 تا 10 درصد است و به این ترتیب اگر بازار روی خودروهای چینی می‌چرخید که آن هم به حالت رکود درآمده و در حال حاضر خبری از خرید و فروش ماشین‌های مونتاژی هم نیست.

 

 

 

 

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود